torsdag 28 augusti 2008

Jag är en dålig människa

Den italienska frisören som färgade Stellans hår försökte som bekant senare under dagen hångla upp honom på en bänk. Jag tittade förbi när Dido som han heter höll på att massera in färg i en ännu intet ont anande Stellan. Jag hängde där ett tag, snackade lite skit, skrattade åt Stellans Rutger Hauer-förvandling och stack efter någon timme. Inte mer med det. Dock gjorde jag tydligen ett starkt intryck på vår homse Dido. Stellan berättade att Dido hade sagt att så fort jag klev in i rummet började han känna sig obekväm. Han hade sett mig någonstans och det var definitivt inte något positivt igenkännande. Han sa rent ut att han tyckte det kändes som jag hade gjort något mycket elakt nyligen och generellt var "a bad person".
Okej Dildo, ditt feta as. Det visade sig att jag tog en bild på dej och nu ska jag visa vilken dålig människa jag är som lägger upp den på internet så att alla som ser dig skriker och blir dåliga i magen!

Evil eye!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hey stellan,

now i know what u meant with ..."the guy who did my hair was really gay" ;9

Anonym sa...

he wants the whole world to be blonde