måndag 18 augusti 2008

Dansa med vargar

Under tiden då theo hoppat omkring i konstigt skurna kallsonger i storlek xl har jag haft bättre för mig. Min vinnande taktik är att till skillnad från Theo gå upp tidigare än fyra varje dag. På mina ensamma upptåg har jag hunnit med att guida en rysska runt i stan, träffat nya vänner, dodgat en tjock manlig italjenarkyss på en avskilld parkbänk och blivit blonderad av densamme. Att se ut som en tysk skurk i en James Bondfilm är för det mesta roligt. Uppmärksammhet är något jag går igång på men när den överraskar en bakifrån kan jag sakna mitt gamla svarta lurv
/Stellan

15 kommentarer:

Anonym sa...

DRACO MALFOY!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

NEJ FYYYY FAN! Du ser ut som vampyren spike från Buffy!

Anonym sa...

Punk för fan, PUNK!

Anonym sa...

wesley snipes!

Anonym sa...

hora

Anonym sa...

de gråsa slingorna då för fan?!

Anonym sa...

ja, gråa menar jag såklart

Anonym sa...

Jag blir glad när jag ser detta. TUR att du inte kickade grå slingor. Det hade varit patetiskt.

Stellan och Theo sa...

grått kommer men min frisör åkte plötsligt till bryssel i två veckor. eller smet han?

Anonym sa...

Marie Fredrikson!

Anonym sa...

frank andersson!
å skippa slingorna... kan ju bli lite albino tvättbjörn?

Anonym sa...

överlägset bäst kommenterade inlägget hittils! grattis pojkar, spexa frillan lite du med theo

Anonym sa...

jag säger raka allt förutom en skön soulpatch! jk

Anonym sa...

eller lämna två sköna dreads i ljumskarna...

Anonym sa...

Det värsta jag sett