måndag 19 oktober 2009

you're screwed

Idag var jag och vaccinerade mig mot Svinflensan. Jaja, jag vet vad ni tycker "bähä sånt gör ju bara puckon och gamla tanter". Och ja, det stämmer. Det var nämligen de sorterna som stod och köade vid vårdcentralen i Sickla. Men nu har jag tagit den och fan vad jag ska skratta åt er när ni ligger där och grymtar med 60 graders feber för att slutligen dööö! Då är det bara jag och kvar på jorden efter att de gamla tanterna också trillat av pinn. Jag ska trampa runt bland era gravstenar och säga "vad var det jag sa?". Sedan ska jag sätta igång att återbefolka jorden med någon donna som jag hållit gömd.
Här finns en liten risk. Nämligen att hypokondrikern Stellan säkert också har vaccinerat sig. Han klämde väl in den tillsammans med sprutan mot fågel, fisk och mittemellan-influensan. Då blir det fight mellan oss om vem som ska få den sista bruden på jorden. En fight jag kommer vinna genom list, rävspel och något slag under bältet. Sedan skrider jag och min nya tjej till verket och jag blir far till jordens befolkning, utses till Gud, Allah och you name it och lever lycklig i 9000 år.
Där har ni mina planer för framtiden släkten.

T

1 kommentar:

SISSS sa...

äckliga morsan som bara ger vaccin till sitt fabbboritbarn. fy faaan