tisdag 20 oktober 2009

Brådis

På senare tid har jag festat, jobbat, festat och jobbat. Sen har jag renoverat min gamla lägenhet och flyttat in i en ny och fin. Detta har lett till att jag ännu är ovaccinerad. Theos planer om att skapa en stor och ensam släkt här på jorden är alltså helt ohotade. Med tanke på allt hans galna snack om Allah och Gud så ska jag nog smita iväg på lunchen och hugga en spruta, eller kanske TVÅ så jag är ännu säkrare än little T himself. Frågan är bara var han gömt sin kvinna och framför allt om det är någon jag kan tänka mig att avla lite med?
/S









Tjuvstart!

1 kommentar:

Unknown sa...

Har hört talas om det där med riskgrupper.
har för mig det var just nästan livsfarligt för unga män. Kvinnor i övre medelåldern får aldrig svininfluensa. Det kommer krylla av oss. Och snart är vi i övre gamlingsåldern, Ni får myyycket att göra när ni ska ta hand om alla bebisar och oss gamlingar samtidigt!! ha ha ha ha ha
ha ha ha ha
vänta - var det inte du T som ville vara pappaledig?