lördag 3 oktober 2009

Vardagstrakasserier

Min dator har fått ta emot en hel del njurslag det senaste året. Däremot är den ett stabilt litet mobboffer som ständigt reser sig upp ur de blodigaste av sammandrabbningar med öl, kaffe och annat otrevligt. Nu i dagarna träffade den sin överman. Min skåpiga mobbare till lillasyster hällde varsamt en stor kopp te över tangentbordet vilket gjorde att min oskyldiga lille laptop genomgick en smärre personlighetsförändring. Shiftknappen är alltid nedtryckt, internet jävlas och man måste alltid ha strömsladden inkopplad eftersom batteriet is no more. Men om jag känner datorn rätt ska den nog snart ha ryckt upp sig och åter klättra upp i ringhörnan.
Jag hittade den här filmen som förmodligen var det sista den såg innan te-attacken.



T

4 kommentarer:

August sa...

helt fantastiskt

Theo sa...

mmm ingen trevlig sista syn.

Hannah sa...

hahahaahah

Stellan och Theo sa...

vår blonda vän Sofie är underbar!