onsdag 21 oktober 2009

I'm screwed

Det blir nog inget världsherravälde för mig. Det första som hände efter att jag skjutit upp sprutan i armen var att jag började må dåligt. Nästa dag hade jag feber och idag, två dagar senare känner jag mig fortfarande inte helt nöjd. Har jag fått hela sprutkonceptet om bakfoten? Jag lät de sticka mig för att jag INTE skulle bli sjuk. Det är säkert myndigheterna som ser till att ladda sprutorna med smuts och AIDS för att gallra ut alla skrangliga, halvsjuka, skraja rackare som gnager på sjukvården och lämna plats åt de starka och friska. Misstänker att Jimmy Åkesson ligger bakom rackartyget.

T

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det är det där som kallas biverkningar. Ring Expressen direkt!

Firren sa...

Hoppas du inte var en av de två som enligt metro har dött sedan vaccinet kom!?

Aula sa...

Klart att det är Jimmy som ligger bakom detta. När skall han mördas?

(jag gillar honom inte men vill förstås inte att han dör... lr det vore typ helt ok)