tisdag 16 september 2008

Stellan samlaren

Stellan stödde en liten kantstött pojke på en loppmarknad genom att köpa hans använda gamla samlarbilder med balla lastbilar. Mycket fascinerad går han gång på gång igenom samlingen med bilder och har högläst för mig om hur snabba, tunga och starka de olika bilarna är. Bilar intresserar mig inte mycket och lastbilar fan ingenting. Tur att jag har handskats med dagisbarn förut och för att slippa höra Stellans svammel om hästkrafter var det bara att säga åt honom att hitta sin favoritbil.
Den här blev det.

T

4 kommentarer:

Anonym sa...

va de bara gamla lastbilar eller fanns de nåra sköna renault eller mann transformer mega truckar?

Anonym sa...

retardo!

Anonym sa...

Jag är en allmän blogghatare, men den här tillhör undantagen. Riktigt värd läsning bitvis!

Vem har inte fascinerats och spenderat timmar med att jämföra siffror på dinosaurier/lastbilar/racerbilar?!

Anonym sa...

jag gillar bilderna också, bra komplement!