torsdag 26 juni 2008

Upcoming/Desperat

Theo är helt plötsligt Sveriges Radios utsända i Berlin under fotbolls EM vilket gör honom till kvällens stjärna.

Jag själv har aldrig varit någon direkt sportkille och idag kände jag för att stoppa in en vit dag efter en totalt vidrig arbetsdag som en aningen bakfull men framförallt svintrött. Ett tag trodde jag att jag skulle somna samtidigt som jag gick bakom gräsklipparen. Som tur var slapp jag testa mina stålhättor mot gräsklipparbladen. Tillbaka till matchen. Nyktert sippandes på en cola är det enkelt att konstatera att det finns snygga tjejer här i tyskland och de flockas som myror på sockerbit när det vankas fotboll. Trevligt tänker jag och kramar så många jag hinner efter varje tyskt mål.

Här kan ni lyssna på Theos insatts:
Försnack
Efter matchen

/Stellan

3 kommentarer:

Anonym sa...

all cred till theomannu!

Anonym sa...

skitbra!!!

Anonym sa...

svinbra! mamma är jätte stolt :)