fredag 23 maj 2008

Jag har blivit lurad!

Jag har så länge jag kan minnas, känt att det är något med mig som inte stämmer. Jag har nog alltid vetat om vad det är men har vägrat att erkänna det för mig själv eller någon annan. ”Nej, nej, jag är helt normal. Sånt där händer inte mig”.
Nu kan jag inte längre hålla det inne. Det finns ingen annan förklaring. Jag är egentligen vänsterhänt! Jag fångar gärna bollar, skruvar på kranar, vinkar åt folk och kliar mig på ryggen med vänstern. Under hela mitt liv har jag blivit kallad ”felknullad” dvs, jag håller klubban åt fel håll när jag spelar bandy. När jag idag såg hur Stellan grävde jord med höger hand högst upp på spaden medan jag gjorde tvärt om, var det som om jag fick ett slag i magen. Jag har levt i en lögn, en utopi, omedveten om min sanna identitet. Tänk på allt jag skulle gjort tvärt om om jag visste att jag var vänsterhänt från början. Skriva, bryta arm, spela pingis (fick och vanlig), örfila folk, skaka hand osv. Mitt liv hade sett helt annorlunda ut.
Det finns inget annat att göra än att helt enkelt börja om från början. Från och med imorgon ska jag inleda leva mitt nya liv som förtryckt vänsterhänt.

Theo

Woho nu kan man köpa sexleksaker på apoteket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag visste de! äckliga lefty...

Anonym sa...

JAG känner mig lurad

Anonym sa...

får man bara handla sexleksaker där om man är vänsterhänt? =(