onsdag 2 januari 2008

Vad händer?

Neeej, nu är Stellan livrädd! jag ringde just min pizzeria, kocken var stressad och skulle ringa upp men fick ändå fram orden ”Du brauchst nicht mehr arbeiten”. Jag är inte säker på att det var det han sa men om det var det har jag fått sparken! Det skulle suga.
Förutom denna kris har det hittills varit riktigt kul att vara tillbaka, vi snodde med oss lite tjejer och en kille ned hit lagom till nyår, tjejerna bara en vecka men August ska bo med oss ett tag vilket kommer bli kul. Under min vistelse här i Berlin har jag förstått att det är mycket roligare att jävlas med varandra om man har publik, alltså är tre bättre än två. August är som jag mycket road av att brutalt såga saker men framförallt människor. Det kan dock leda till problem om han triggar mig för mycket så jag gör mig ovän med alla jag känner. Det skulle suga.
Efter alla dessa domedagsprofetior hoppas jag nått bra händer mig idag, ge mig gärna nått!

/Stellan
Livrädd men hoppfull

Inga kommentarer: