torsdag 24 januari 2008

Mycket

Yes! jag vart just lite varm i hjärtat när jag såg Theos näst sista inlägg. Inte på nått gulligt sätt utan bara för att det stod lite söta detaljer som boostar mitt, just nu redan extremt stora ego. Theo och August har till och med börjat spinna på lite konspirationsteorier om att jag suger upp alla deras händelser så att inget blir kvar för de och att jag får tre liv i ett på nått sett. Tror inte riktigt på det.

Just nu har jag just satt på en kanna tevatten efter ett mysigt samtal med Kalle, från början min systers kompis men nu även min. Han låter mig bo här den här veckan, vilket jag uppskattar mycket men det gläder mig mest av allt som ett tecken på vänskap. Hur som helst. Vi pratade om den kvinnliga makten i förhållanden. Den är stor, många tror att det beror på att vi män inte riktigt har samma starka vilja. Det är fel. Om ens flickvän vill åka till Polen istället för Spanien så tänker jag ”ja det var ju inte vad jag tänkte mig men det blir säkert nice, jag vill ju bara åka på semester med min tjej”. Det låter som om jag(vi män) är likgiltiga. Men det handlar, för mig i alla fall, om att se syftet med saker och ting. det är därför tjejer får bestämma över oss, det får dem glada och då kan man ha trevligt och kul med dem. ”Enkelt” är ledordet i mitt liv, jag försöker göra det som får mig glad. Ta gärna lärdom, det funkar grymt för mig.

Jag loggade egentligen bara in för att lägga upp en tokig länk till Tom Cruises scientolog-värvnings-video. den är riktigt galen, mot slutet nästan läskig.

Som Theo säger så händer bra saker mig ofta utan att jag behöver anstränga mig galet mycket men just nu är det extremt. Just nu händer så mycket saker att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera all intryck. Det är därför jag inte kan skriva ordentligt nu.

ha det bra som jag

/Stellan

Inga kommentarer: