lördag 5 januari 2008

Fest är pest

I alla fall om man tänker på humöret dagen efter. Det vart en hård kväll på klubben watergate igår. Min syrra med vänner som är här till på måndag fick se sig slagna först med hemgång vid fem snåret. Själv stod jag ut till klockan sju och lämnade mina vänner som inte gick av för hackor utan studsade vidare till electron till klockan elva på förmiddagen. De försvann sedan iväg hem till vår ryske vän Ivan och jag har inte sett av dom sedan dess. De är här om ett tag och de kommer nog inte vara några att vila ögonen på. Själv har jag energin på nivån av en blöt oblat.
Brudarna är taggade på Berghain ikväll. Berlins största klubb som är populär i gaykretsar och bland straight folk som gillar att klä sig i rosa blinkande tangauniformer. Runt 3000 pers. Det blir nog kul. Synd bara att det börjar bli som vildast framåt 8-9 tiden på morgonen… Hålla igång hela natten till dess eller gå och lägga sej och ställa klockan?
Spräng mej.

T

Inga kommentarer: