måndag 6 april 2009

Kantlivet är tillbaka!

Fredagen den 3e april satte min reskamrat Elliot klockan på 02:30 varpå vi gick och la oss. Klockan 03:45 väcker han mig helt panikslagen. Nu var det bara att ringa en taxi och dra på sig det man hittade. Vi satt och fnittrade nervöst nån minut i taxin innan vi somnade och vaknade upp ikapp med schemat men 1400kr fattigare på Skavsta. Efter lite virr på flygplatsen hittade jag en polis som hjälpte mig fixa mitt andra rosa pass här i livet, det gjorde mig 980kr fattigare men hundra procent lättad. Efter det gick allt som på räls och plötsligt befann sig tre svenska killar i den tyska staden Mannheim. Efter lite beslutsångest beslöt vi att åka till Frankfurt på warm-up inför Festivalen Time Warp, som var vårt mål med resan. Väl där ångrade vi oss inte...
/S

Inga kommentarer: