söndag 26 oktober 2008

Hjälp mig.

Jag och Stellan har flyttat. Åt olika håll faktiskt. Jag bor nu i ett kollektiv med fem kanske sex andra tyskar och Stellan flyttar runt som en zigensk diplomat. Hur det funkar att bo med dem kan jag berätta någon gång. Nu har jag inte tid. Gänget här verkar nämligen sitta på ett fräsigt internet!
Jag vill ladda ner grejer. Jag vet dock inte vad. Vad är det folk tankar? Någon bra skiva, film, serie, ljudbok, gubbporr, spel eller något annat gossigt någon kan tipsa om?

T

Den här pinglan hängde vi med i helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har hört att frank sinatras senaste skiva "ljud från graven" ska vara bra.

Anonym sa...

pappa bolon:
ehhh det lär visst finnas ett och annat på SR:s hemsida. Gör som Rocky och bli klok av tex p3:s dokumentärer. Eller våra fina usa-specialprogram som ligger på kulturradions hemsida. obs inte främst om valet

Anonym sa...

jaja boliiiin då.....