söndag 18 november 2007

Blåsväder


Det har vart ett herrans liv ända sen Johan Selin kom hit, han är en jävel på att tagga igång mig, vilket jag uppskattar. Idag har jag vart vad nog kan beskriva som Berlins sämsta guide, vi vaknar för andra gången den här veckan hemma hos Marc Zedler. Idag var vi inte så slöa och omedgörliga som tidigare mornar så Johan bad mig att ta med honom på lite sightseeing. Why not, tänkte jag och tok med honom till köpkvarteren var lite strosande i balla butiker. Tyvärr är det söndag idag och allt är stängt, vi hittade en ganska ball kyrka att kolla lite i men annars var det mest blåsigt och mulet. Men ska man vara en dålig guide åt någon är det den glada jätten. vi fick också åka lite dubbeldeckar vilket är mysigt. Så det var på nått sätt lyckat ändå.
På tågstationen träffade jag en snygg tyska på väg till sin hemstad Bon. ”Do you know Bon?” frågar hon, ”Yes, the french town right?”. Ooops, det ligger tydligen i Tyskland. Haha
Nu sitter vi här hemma och räds oröran i köket men är glada för att allt är jävligt skönt i största allmänhet.
Theo ska tydligen vara på bandymatch men hur långa är dom egentligen, den skulle börja 12 nu är klockan snart halv 8. Nått är fel men så länge man inte vet vad så är det ju okej.
/Stellan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej killar

Jag har slutat jobba - sitter mest och läser bloggar. På jobbet.
Här hittar jag många glada skratt.
Nu ska ni få gissa vem jag är.

m

Anonym sa...

svårt, men förstår att du är en snygg tjej!