onsdag 27 maj 2009

Försöka suger

Idag var jag tvungen att stänga en annan butik än min egen. Det är ungefär som att laga mat i någon annans kök. Man hittar ingenting, blir stressad och ger man sig på en stekning blir det ofta bränt. Men hamnar det en fin köttbit framför en kan man ju inte låta bli. Så när en snygg kvinna plötsligt gled in i butiken gick allt snett. Jag hade inte en enda av alla koder man behöver för att kunna använda datorn och alla skåp i butiken hade gått i baklås så jag kunde inte annat än att förlita mig på min egen charm för att hålla henne kvar i butiken. Det fungerade fint så trots att jag inte kunde ge henne det hon köpte i skrev hon glatt på alla möjliga papper jag räckte henne. Som plåster på såren lovade jag att cykla över med grejerna efter stängning. På vägen hem till henne kände jag mig snygg och stilig men när jag knackade på och en glad kille öppnade dörren var det jag och inte köttbiten som blev bränd.
/S

1 kommentar:

Viktor sa...

hahaha. sjukt trevlig liten lässtund jag fick