tisdag 24 februari 2009

Jag är trött.

Fan vad svårt det ska vara att se lite Champions League nu för tiden. Nytt för i år är att man måste betala extra för att få "Viasat Fotboll" om man vill se turneringen. Inte värt det med tanke på att de resten av tiden sänder danska och franska ligan. Det blir väl till att sitta på någon bar då, tänkte vi. Men tyvärr orkar inte ens de med kanalen! Jag och min vän Niklas hattade omkring och letade hak längs Sveavägen och missade första halvlek innan vi till slut blev insläppta i en knölfull bar för att få se 0-0 matchen mellan ett slaffsigt Inter och ett bakfullt Manchester United.

Imorgon blir det roligare. Jag och min lille broder ska möta upp vår far i Wien. Vi ska gå i våran farfars fotspår längs Donau samt äta rekordeliga mängder surkol och wienerschnitzel.

T

2 kommentarer:

Anonym sa...

fast far hoppas att den sura kolen fortsätter att ryka i grillen och den sura kålen syrar magen
ses snart

Anonym sa...

Jag har kakat superfrukost idag ska ni veta! Blandad frukt,amerikanska pannkakor,kaffe,juice samt yogurt med krispiga flingor! Allt kostade tyyyyp trettio spann!
Igar at jag gingerkyckling med bonris och avokadosallad. 30 grader i skuggan och vi satter pa oss vandrarskorna och drar till de 20 meter hoga vattenfallet och plumsar och hoppar. Jag har roliga ar ni har pa eran tontiga weekend!!!! Ses om en vecka!! puss puss puss