tisdag 10 februari 2009

Here we gooo!

Det nästan tre veckor långa lovet efter uppropet på Södertörns högskola är nu slut. Imorgon drar jag på mig ryggsäcken och går till skolan efter en, enligt mig välförtjänt sovmorgon (jag börjar kl. 16).
Min syster löste för övrigt mitt dilemma rörande vad jag skulle göra under mina tre lediga veckor. Hon surfade runt på Blocket och hittade ett Nintendo 64 som någon trött hagga i ville bli av med. 400 ville hon ha spänn. Hon måste gått in i djup depression efter vi fort som fan hade dragit därifrån. Hon bodde i en rekordsaggig lya i en vidrig del av Upplands Väsby. Förmodligen sprang hon direkt och köpte ett nytt tvspel. Eller tog hon sitt förnuft till fånga och slängde sig ut genom fönstret.
Nu har det gejmats en hel del och jag tror fanemej jag är oslagbar på Mariokart. Inga skämt.
Tyvärr har jag inte tjänat mycket pengar under den här tiden. Detta eftersom ingen vill köpa min snowboard!
http://www.blocket.se/vi/20113532.htm?ca=11_s

T

3 kommentarer:

Anonym sa...

300 kr?, jag bjuder en dubbel daim.

Anonym sa...

Jag bjuder att du ger mig den och en ersättning på 2000 spänn, för emotionella sår, samt ett källarförråd att ha den i.

Stellan och Theo sa...

snowboardtexten är helt kass!
/S