fredag 20 februari 2009

Tipps till Nokiaanvändare

Jag har bara haft Ericsson i mitt liv som mobiltelefonist som startade i sjuan. T20, T68, T610, V800, 3 stycken K750 och en W810 har jag använt och haft bort. Nu har jag sålt min själ till den finska djävulen och skaffat Nokia. Den är sådär. Det märks att det är ett gäng frusna fyllon som meckat ihop de ologiska menyerna och kassa knapparna. Dock var den igår mot alla odds, ett ljus i mörkret. Den inbyggda GPS-en guidade mig och mina vänner Adam och August genom förortsdjungelns gator och snår fram till en soft svartfest! Olof Dreijer djade, som vi missade, men sen drog den smutsiga technon i sann Berlin á la Berghainanda igång. Vi hade förmodligen frusit till döds på någon busshållplats i Solna om jag inte fått kläm på luren. Jag tror man måste tänka som en finne för att kunna använda den. Var d-däng alltså.

T

Inga kommentarer: