onsdag 24 december 2008

God Jul

Jag glömde göra reklam för SRs Berlinkorre Per Eurenius program om mig och mina vänner i Berlin som sändes idag klockan tre. Det närmaste ni kommer mig är väl att lyssna på min fars årliga uppesitterkväll på i P1 som pågår som bäst.
Jag var ute en hel del och letade klappar i Berlin och hittade faktiskt en hel del. Dock bara till mig själv. Betade av en hel del grejer från min egen önskelista. Var därför tvungen att springa på stan båda dagarna sedan jag kom hem i förrgår. En bakfull men hjälpsam Stellan hakade på idag. "Man blir alkis av att bo centralt" suckade han och tittade ned på Götgatan från hans mammas nya lägenhet.
Nu ska jag provsmaka skinkan.

T

1 kommentar:

Unknown sa...

Theo, nu har jag lyckats lyssna på Pers julprogram med er , det var mycket trevligt.
En lista med adresser (inte bara "det är typ en dörr och man måste känna på sig vad som finns bakom") till berlins coolaste technoklubbar, tack!