tisdag 25 mars 2008

Påsk

dålig nyhet, vi bor en månad till i vår lägenhet.
bra nyheter, jag har städat, den känns okej och vi betalar bara 350euro den här månaden.

idag såg jag en sprallig, finnig tonåring snatta ett täckstift på lidl, det var underhållande. hon kom undan obemärkt.

fick också ett arbetsställ idag för mitt trädgårdsmästarjobb, soft, var less på theos beiga manchesterbyxor. gillar uniformer på det hela taget, man blir ju lite proffsigare på att kratta i en helgrön dress!

har märkt att man kan lyssna på ljudböcker när man är ensam. har just avslutat sista stieg larsson och även om jag tyckte den var väldigt bra kände jag mig lite "svennig" efteråt. för att kompensera laddar jag nu ner "brott och straff".

ville maximera min ensamhet lite i lördags när jag vart ute med några kompisar. så när vi splittrades tio över sex gick jag till weekend och dansade helt ensam(bortsett från en enträgen man som jag tvingades ignorera) i en timme för att sedan gå nöjd hem.

glad tisdag

/Stellan