onsdag 19 december 2007

Last Hours

Orkar inte skriva något pretto avskedsbrev men har åtta timmar kvar tills mitt plan lyfter och jag är all set. Det är inte bara en speciell dag för att jag lämnar Berlin för ett par veckors semester över jul, jag har även laddat ner min första tyska raplåt. Detta är ett säkert tecken på att jag har blivit förtyskad de senaste fem månaderna. Är det bra eller dåligt?
Ska bära ut julgranen nu innan jag ger mig iväg, den luktar gott men jag misstänker att det mest skulle vara barr kvar av den när vi kommer tillbaka. Dessutom är det inte längre jul då. Nyår ska bli kul, måste prata med Marco på Weekend för att få tag på listplaceringar inför nyår, han brukar alltid bocka och buga när jag kommer så hoppas det går smärtfritt. Måste också ringa mitt jobb, önska god jul och säga att jag kommer tillbaka frisk och kry. sjukanmälde mig i fredags och har inte orkat ta mig i kragen och avsluta min lögn. Jag ringde just och dom älskar mig! Nu ska jag äntligen ge mig av. Tschüss!
/Stellan

Inga kommentarer: