lördag 8 december 2007

Freitag!

Digitalism som är en electroduo med rätt mycket sång DJade på Watergate igår. Drag! Jag och Marc tokröjde och vart svettigare än tre spanska sommarknegare.
Apropå knegeri så är det Stellans stora intresse nu för tiden. Han har hängt på sin pizzeria till minst tolv varje kväll den här veckan och pallade inte hooka upp med oss andra när han hade slitigt klart igår.
Själv råkade ja tappa min mobil på dansgolvet och det var det sista jag såg av den. Det var den andra fimpade luren i Berlin för mej, av totalt fem under de senaste två åren. Hur håller man koll samt inte tar sönder sin mobil? Försökte leta runt lite på dansgolvet och hittade till slut en lur. Fast den var helt sönderstampad och inte min. Inget simkort hade den heller. Jag blev sur och gick ut med den och droppa den i floden. (Don´t ask). Men när den hade sjunkit en 10cm tändes den och jag såg den lysandes sjunka ner i mörkret. Ett tecken från mobilguden? Jag stod hypnotiserad i typ fem minuter och stirrade. Stirrade gjorde även folk omkring mig. Jag gick in igen.
Klockan sex slutar Stellan och ikväll tror jag faktiskt vi ska på hiphopklubb och crip walka lite till Sean Paul. Kolla in Digitalism.
Theo0O

Inga kommentarer: