söndag 30 maj 2010

En lång dag

Silent Disco är en lika dum idé som man tror. Nu vet ni det. Maja och Adam spelade på, jag och Theo sprang runt och raggade publik, rånade fjortisar på bärs och skåpade i allmän festivalanda.

Idag åt vi på den sämsta pizzerian i hela Hässleholm. Två stressade tjejer sprang runt i den fullsatta restaurangen och fuckade upp våra beställningar, glömde vår Cola och serverade riktigt äcklig pizza. Jag hatar Casablanca!

Efter det satte jag mig bakom ratten på vår flykbil och körde de 55 milen hem till Stockholm. På vägen stannade i vi i Gränna för att lyckas slarva bort Theo för en stund och för Vätterns fina utsikt.

Väl i stan lyckades jag bjuda med mig på schnitzel hemma hos Theos familj, det var svingott och skönt med riktig mat. Tack för det.

Efter det roffade jag en blombukett i deras trädgård och begav nig till min morfar för att gratulera honom på hans 85årsdag! Han och mormor var på glatt humör efter en fin dag ute på landet. Det var kul att se.

Nu ska jag somna på soffan med min bror.

Godnatt och grattis morfar

/S

1 kommentar:

Grey sa...

Av Hässleholms 25+ pizzerior så lyckades ni hitta den absolut sämsta. Nästa gång ni är på besök här, oavsett var ni kommer äta, så kommer det smaka bättre, det kan jag love. Trevligt med celebert besök i lilla hässleholm btw.