onsdag 30 september 2009

Criminal mind

Är det bara jag som hejar på helikopterrånarna? Alltså kom igen. De lyckades bränna ner med en helikopter på ett tak, några minuter från en polisstation och drog iväg med 500 millar. Sedan totalfintade de bort hela Stockholmspolisen och vadar nu omkring i rysk kaviar och tar det ganska mañana. Jag har svårt att tro att de är så värst farliga för allmänheten för tillfället. Det finns fulare fiskar.
Lite armed helikopterrån behövs då och då för att pigga upp den annars Anna Anka och Idolspäckade svennevardagen.

T

4 kommentarer:

Unknown sa...

Håller med! Dom är mina idoler..

Unknown sa...

fan va svennig jag känner mig nu när jag precis har kollat idol på tv4 webbtv...

Unknown sa...

men hur ska de känna sig där de vadar omkring i champagnen då eller klirrar runt isen i en paraplydrink i väntan på att det ska hända något roligare än att ännu en Anna Anka drar ett dåligt skämt? Jo, jag tror att det gnager och gnager innanför pannbenet i visshet om att det svenska rättssystemets kugghjul aldrig sover. Det är bara en fråga om en eller annan vecka innan de sitter bakom lås och bom..Skååål för de sista fria dagarna detta jordeliv.....Hrrrm, däremot Hederligt arbete.......

Anonym sa...

Det går inte att döma människor bara för att de begår ett rån. Alla kan inte få t.ex. Csn eller Barnbidraget så vad gör man då, skaffar ett jobb?

/knarkar Kenta B-filmson