torsdag 4 juni 2009

Intressant...

Imorgon är min sista dag som provanställd och chefen på glassbilen ska snacka med mig angående jobb i sommar. Tanken är att jag ska förklara att jag gärna jobbar i sommar förutom hela juli och någon vecka in i augusti. Jag har räknat med att det ska gå vägen. Idag började jag dock tvivla lite. Jag har nämligen varit lite slarvig den här veckan. Stack iväg till Nynäshamn utan växelkassan i måndags, råkade repa en bil rätt ordentligt i ett villaområde i Tumba i tisdags och igår snodde ett gäng tonårskids glass ur bilen medan jag stod och snackade skit med deras polare. Efter närmare eftertanke har jag nog varit lite slö under alla tre veckor.
Jag har varit inställd på att det är jag som kommer burna glassbilschefen imorgon men ju mer jag tänker på det kan det mycket väl bli tvärt om. Är jag på väg mot min första avskedning månne?

T

1 kommentar:

August sa...

Va fan Theo. inte ok