fredag 3 september 2010

Brist på självinsikt

Anledningen att mitt sikte fladdrar så mycket är att jag har ett oortodoxt beroende av sötsaker. Jag köpte med mig en påse snask hem till Theo förra veckan och somnade medan jag åt. Vaknade sedan försenade till jobbet och han inte avsluta min business du heller. Igår, en vecka senare, lagade ungkarlarna middag tillsammans och efter middagen tar Theo fram min gamla påse som han själv inte tagit en endaste bit ur. Tanken var god men när han tar tre godisar och tvingar sin maniska vän äta tre dussin känns det inte schysst längre.
/S

3 kommentarer:

berlinbloggarna sa...

Godisberoende är lika dåligt som vilket annat beroende som helst

berlinbloggarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
berlinbloggarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.