söndag 22 november 2009

Jag vill inte att Michael Jackson ska vara död!

För när han levde slapp man höra hans sönderspelade kassa låtar och se vidriga hyllningsprogram och filmer om hans miserabla liv. Jaja Thriller var säkert revolutionerande när den kom i början av åttiotalet men det var väl till exempel faxen också. Men istället för att skrota eller förbjuda Billy Jean och de andra trötta dängorna så springer de ut framför en som ett gäng fulla renar på en landsväg och hindrar mig och andra haters i vår flyktingbuss från Neverland. Bäst för oss hade varit om det där sönderskurna pervot som alla älskar hade fått sitta och klappa sina smugglade giraffer i ett hus eller fängelse i hundra år till och sakta fallit i glömska. Eller det kanske först hade skett när 70talisterna, som jag utpekar som de största bovarna och Beat it-spelarna, börjar kola.
Jag håller på att tänka ut någon sorts hämnd mot alla som pinat mig med MJ genom mitt liv. Jag ska se till att typ Lady Gaga spelas åtta gånger om dagen varje dag på alla lite opersonliga cafféer och uteställen och att det görs långa dokumentärer och att hon hyllas för all framtid.

T

1 kommentar:

Unknown sa...

Well, nu slipper du hans COMEBACK i alla fall:)